loading...
جوک و لطیفه های جدید
محمدرضا بازدید : 82 چهارشنبه 21 دی 1390 نظرات (0)

من ازاین “کاش ها” بیزارم… بیزارم وقتى که مراباخودبه رویاى قشنگت میبرند…

مى برند و با برگشتنم دوباره غمى بزرگ رابه دلم مىنشانند!

خوشبختی را در همین لحظه باور کن.لحظه ای که دلی به یاد توست*

فقط پلی بودم برای عبورت…?فکر تخریب من نباش…?

به آخر که رسیدی،فقط دست تکان بده،?خودم فرو میریزم…

یارو میره کلانتری میگه که طوطیم گم شده . بهش میگن :خب حالا چیکار کنیم ؟

میگه هیچی فقط فحش هایی که به شما میده نظر شخصی خودشه !

کوک میکنم چشمانم را روی امدنت،

نمی آیی و من برای همیشه خواب میمانم.

چقدرخدا دوسم داره، که خواست یه چیز بهونه شه

تا سهمم از دیدن تو، تنهایی توی خونه شه

خواست توی آغوش بگیرم، اون که یه عمر دلم میخواست

اون که عزیزتر از همست، قشنگ تر از فرشته هاست

خواست که برام تجربه شه، بوسیدن فرشته ها

آی چه شب قشنگی بود، ممنونتم آهای خدا…

سهم هر کسی که باشی خوش به حال روزگارش

پاییز و زمستونش هم میشه بهتر از بهارش

سلامتی همه اونایی که تو دل ما نشستن،کرایه هم نمیدن صلوات.

مرده شب خونه نمیاد فرداش زنش میپرسه کجا بودی میگه پیش دوستم

زنه زنگ می زنه به ده تا از دوستاش ۴ تا میگن اینجا بوده ۲ تا میگن هنوز اینجاست !

سلامتی همه رفیقای با مرام….

چه زلزله عجیبى ست “دوستت دارم” که به وقت گفتن آن دلم ریخت،پاهایم لرزید،

دریک کلام “منهدم” شدم!

خوابیدنی که توش “بوس”، ” بغل” و “شب بخیر عزیزم” نباشه کپه مرگه…

سلامتی همه ما مجردا که هرشب  کپه مرگمونو میزاریم !

غرق شدم در دریاى چشمانت..

نجات غریق من بگذار قدم بزنم درساحل چشمانت

بیخودی پرسه زدیم، صبحمان شب بشود.

بیخودی حرص زدیم، سهممان کم نشود.

ماخدا را با خود سر دعوا بردیم. و قسمها خوردیم.

مابهم بدکردیم  ،مابهم بدگفتیم، ماحقیقتهارا زیرپا له کردیم.

وچقدر حظ بردیم،که زرنگی کردیم. روی هرحادثه ای حرفی ازپول زدیم،

ازشمامی پرسم،ماکه راگول زدیم؟

من یک نامه عاشقانه ام بازم کن/محتاج کمی نوازشم نازم کن

هرچند سکه ای سیاهم ای دوست/ درقلک سینه ات پس اندازم کن.

زیبا فراوان دیده ام، اما تو چیز دیگری/ گلهای خندان دیده ام، اما تو چیز دیگری

در صحبت گل پیکران در خیل شیرین منظران/ دیدم تو را با دیگران، اما تو چیز دیگری

تنها نه از هر دلبری در شهر زیبائی سری/ کس خویش هم زیباتری، آری، تو چیز دیگری….!

آمدم تامست ومدهوشت کنم امانشد، عاشقانه تکیه بردوشت کنم امانشد،

آمدم تا ازسردلتنگی ام گریه تلخی درآغوشت کنم امانشد،نازنینم

یادتوهرگزنرفت ازخاطرم،سعی کردم تافراموشت کنم امانشد.

لاتی بگم :قربون دل و قلوت .

سوسولی بگم : تو که منو کشتی .

خارجی بگم : i love you .

اون جوری بگم : جیگر تو .

منصوری بگم : تو عزیز دلمی .

خلاصه مردونه بگم : دوستت دارم !

شاید آن روز که سهراب نوشت: » تا شقایق هست زندگى باید کرد

«خبر از دل پر درد گل یاس نداشت.باید اینطور نوشت،

چه شقایق باشد چه گل پیچک و یاس.جاى یک گل خالیست تا نیاید مهدى،

زندگى بى معناست.



ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام دوستان عزیز این وبلاگ جهت سرگرمی و اوقاتی خوش برای شما طراحی شده امیدوارم بپسندید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 12
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 8
  • بازدید سال : 24
  • بازدید کلی : 26,819
  • کدهای اختصاصی